Port of Antwerp-Bruges heeft een belangrijke rol in de dagelijkse werking van de haven. Zo'n 1 800 medewerkers werken dag en nacht aan een klantgerichte dienstverlening, een optimale infrastructuur, innovatieve projecten en de promotie van de haven in binnen-en buitenland. Zij zetten zich samen in om de rol van Port of Antwerp-Bruges als duurzame wereldhaven te verstevigen. Onze missie? Port of Antwerp-Bruges, thuishaven als hefboom voor een duurzame toekomst.
Als assistant buyer ondersteun je de buyer bij de aankoopdossiers op administratief-financieel en organisatorisch vlak. Je zorgt voor de juiste registraties en publicaties van de overheidsopdrachten en staat garant voor een nauwkeurige administratieve flow. Je creëert en documenteert dossiers in 3P en publiceert de overheidsopdrachten via e-procurement. Indien nodig, schrijf je potentiële leveranciers aan. Daarnaast ontvang je de inschrijvingen en voer je administratieve controles hierop uit. Je overlegt met de business partner voor een vlotte opvolging van je dossiers. Je werkt nauw samen met de toegewezen buyer en rapporteert rechtstreeks aan de lead buyer.
Jouw rol als assistant buyer:
Je kan rekenen op een gevarieerde job met stimulerende verantwoordelijkheden, plaats voor nieuwe initiatieven en opleidingsmogelijkheden. Verder bieden we jou een marktconform loon aangevuld met een
uitgebreid pakket extralegale voordelen
met onder meer maaltijdcheques, extralegaal pensioen, hospitalisatieverzekering, mobiliteitsvergoeding, invaliditeitsverzekering, … Onze regelmatige fietsers krijgen een kwalitatieve bedrijfsfiets aangeboden, inclusief fietsonderhoud en -pechverhelping of je kan een ander type fiets leasen.
Aan de functie assistant buyer is de weddeschaal klasse 5 verbonden.
Hier
vind je het overzicht van de loonbarema's per klasse.